גוגל שינוי את הדרך בה הם מחשבים את מחיר המינימום בו עדיין יופיעו פרסומות עבור מילת מפתח מסויימת. השינוי משפיע בעיקר על מפרסמים המשתמשים במטבעות זרים בתור המטבע העיקרי שלהם.
מהות השינוי היא בכך שבמטבעות שאינם הדולר האמריקאי בוצע "עיגול" של סכומי המינימום לקליק (minimum CPC) כך שהם יהיו יותר אחידים. על פי טענת גוגל מדובר בשינוי אותו ביקשו מפרסמים רבים בכל העולם. השינוי בוצע רק עבור סכומים גדולים לקליק – כלומר, אם המינימום היה 0.14, אז גוגל לא יעגל אותו ל-0.15, אך אם המינימום היה 4.14, אז גוגל יעגל את זה ל-4.0. השינוי משפיע בעיקר על מפרסמים להם יש פרסומות המוגדרות על ידי גוגל כבעלות איכות נמוכה.
שינוי נוסף שבוצע בתחום זה הוא הוספת "תחנות" נוספות בתחומי המחירים הנמוכים. עד היום, סכום המינימום היה קופץ מ-$0.05 ישירות אל $0.20. עתה נוספו תחנות נוספות ב-$0.06, $0.08, ו-$0.15.
דווקא השינוי השני הוא המשמעותי יותר, מאחר ומפרסמים רבים במערכת גוגל אדוורדס שעד עתה היו על $0.05, עברו עתה אל אחת מן התחנות שמעל, מה שגרם להפיכת מילות מפתח רבות לבלתי פעילות.