זמן קריאה: < 1 דקות
אתר דפי זהב זנח את מנוע השוואת המחירים הפנימי שלו, והתחיל להפנות אל אתר זאפ, כך מדווח אתר ynet. ההפניה החדשה תופסת שליש מן העיצוב החדש של דף הבית של דפי זהב.
הפניה זו היא תוצאה של רכישת 70% ממניות אתר זאפ על ידי חברת "דפי זהב" באפריל. בכך נותרו בשוק השוואת המחירים רק שני מתחרים קטנים נוספים – אתר "בזמן" ואתר GetPrice. נראה כי קשה יהיה לערער בעתיד הקרוב על השליטה הכמעט מוחלטת של אתר זאפ בתחום. הנפגעים העיקריים מהעדר תחרות זו – בעלי העסקים המקוונים הקטנים שהפסידו את שירות החינם של דפי זהב.
אתר זאפ פועל לפי מודל תשלום לפי קליק (pay per click) בו מפרסמים קטנים משלמים עבור כל קליק של לקוח פוטנציאלי, ללא תלות בשאלה אם אותו לקוח קנה את המוצר בסופו של דבר או לא.