"עם מה שכתוב בעיתון של היום, מחר יעטפו דגים" – כך נהוג היה לומר על העיתונות המודפסת. כשזה מגיע לאינטרנט, הוא זוכר הכל, ודואג להזכיר לכל מי שרק יבקש.
השם או המותג שלכם מעלים תוצאות שליליות בגוגל?
המוניטין שלכם הוא הדבר החשוב ביותר. מצד שני, גוגל הוא מנוע החיפוש החשוב ביותר. בין הטווח הזה נכנס הלקוח הטיפוסי, שאוהב לשתף את העולם בחוויות שונות, בעיקר כשהן שליליות. כתבו עליכם או על המותג שלכם דברים לא טובים? פגעו בשמכם או בשם העסק שלכם באופן אנוש? בתחבולות תעשה לך מלחמה.
מספיק אזכור שלילי אחד, גם אם לצידו יש 5 אזכורים חיוביים, כדי לגרום ללקוח פוטנציאלי לנוס על נפשו. דחיקת תוצאות שליליות מטרתה להרחיק מעין הגולש את האכורים השליליים שנכתבו עליכם – ביקורות שליליות, מאמרים שליליים, מידע על תביעות ועוד, על ידי כך שמביאים את האזכורים החיוביים לקדמת הבמה. בצורה הזאת, אנחנו שולטים על מה שקורה ברשת בכל מה שקשור לשם שלכם, ומביאים אל הגולש את מה שאנחנו רוצים שהוא יראה. וכן, הכל חוקי וכשר.
קוראים לזה Online Reputation Management, אנחנו קוראים לזה להציל את העסק.
איך אנחנו דוחקים תוצאות שליליות מהעמוד הראשון בגוגל?
אנחנו מאתרים את האזכורים החיוביים והשליליים שנכתבו עליכם ברשת
אנחנו מקדמים את האזכורים החיוביים באמצעות שיטות SEO מתקדמות, מה שמוריד באופן אוטומטי את האזכורים השליליים אודותיכם למטה
אנחנו מקימים אתרי תמיכה במותג/בשם שלכם, ממלאים אותם בתוכן חיובי או ניטרלי, ומבצעים עליהם קידום אגרסיבי
ככל שניתן, אנחנו מנסים להוריד לחלוטין ביקורות שליליות, במידה והחוק מאפשר זאת
במסגרת ניהול המוניטין, ניתן לבחור באפשרויות פרסום כתבות יח"צ בתשלום באתרים נחשבים שגוגל אוהב להציג למעלה