פונקציה חדשה שנוספה לאחרונה במערכת גוגל אדוורדס מאפשרת למפרסמים לגלות נתונים מפורטים לגבי מילות המפתח השונות. המידע המעניין ביותר הינו מידע מפורט יותר אודות מדד האיכות (quality score) אותו הגדיר גוגל עבור כל מילת מפתח במסע הפרסום. הפונקציה החדשה נקראת "ניתוח מילת מפתח" (Keyword Analysis).
דף ניתוח מילות המפתח החדש מציג ניתוח של מדד האיכות שניתן למילת מפתח מסויימת, וכיצד משפיע מדד זה על הופעת (או אי הופעת) מודעות עבור מילת המפתח בתוצאות החיפוש של גוגל. הדף החדש נותן מידע לגבי השפעת איכות דף הנחיתה של המודעה והשפעת ההתאמה בין המודעה לבין מילת המפתח על מדד האיכות שלה. הדף החדש גם מציע הצעות כיצד לשפר את מדד האיכות של המילה.
בכדי להיכנס אל הדף החדש יש ללחוץ על כפתור הזכוכית מגדלת ליד אחת ממילות המפתח במסע הפרסום, ואז ללחוץ על הקישור "פרטים והמלצות" (Details and recommendations).