זמן קריאה: < 1 דקות
בפברואר השנה הגישה חברה בשם Lane’s Gifts תביעה כנגד מנוע החיפוש גוגל בגין הונאת קליקים (click fraud). כעת נראה כי גוגל מתכוונים להגיע לפשרה בנושא. למרות שפרטי הפשרה המדוייקים עדיין חסויים, ניתן לומר כי פשרה זו יכולה לסייע למפרסמים רבים בעולם.
המדיניות הנוכחית של גוגל היא כי מפרסמים יכולים לפנות לגוגל במהלך 60 יום מהזמן בו התרחש קליק החשוד כהונאת קליקים, ולבקש החזר בגין התשלום. בהתאם להסכם הפשרה החדש, תסיר גוגל את מגבלת התקופה על הבקשות להחזר כספי, ותאפשר לכל מי שנפגע מהונאת קליקים מאז 2002להגיש בקשה לפיצוי כספי. במקרים בהם ידרש ביצוע החזר כספי, יקבל המפרסם קרדיט לרכישת פרסום נוסף בגוגל. עם זאת, גוגל הגבילו את גובה הקרדיט המירבי עבור כל המפרסמים שיפנו לקבל החזר ל-90 מיליון דולר.