תפריט
במהלך השנה גוגל מפרסמת מאות עדכוני אלגוריתם. חלק מהעדכונים גדולים וגורמים לתנודות בדירוג התוצאות בעמודי תוצאות החיפוש. במקביל, ישנם לא מעט עדכונים (גם הם יכולים להיות גדולים) שגוגל אינה מאשרת כי בוצעו מצידה אך כמות הפרסומים בבלוגים המקצועיים וברשתות החברתיות מעידה על תנודתיות בעמודי תוצאות החיפוש.
ריכזנו מספר כלים המציגים בצורה ברורה האם בוצע עדכון של גוגל.
לפי גוגל, מערכת הדירוג שלה מבצעת עדכונים על מנת לעזור לגולשים למצוא את מה שהם מחפשים בצורה מהירה, רלוונטית ושימושית. בגלל כמות מידע אינטרנטי הגדלה כל יום יש צורך במנגנון המבצע מיון.
מערכת הדירוג מורכבת ממספר גדול מאוד של אלגוריתמים (רובוטי סריקה) בכדי לספק מידע שימושי ביותר עבור הגולש. האלגוריתמים בוחנים גורמים רבים כמו שאילתות הגולשים, רלוונטיות ושימושיות דפי הנחיתה ומומחיות מקורות המידע.
גוגל מבצעת עדכונים שוטפים למערכת הדירוג שלה על מנת לעמוד בסטנדרטים גבוהים של איכות ורלוונטיות.
מקדמי אתרים רבים מתעוררים לעדכון אלגוריתם של גוגל שהתרחש בלילה. הם ניגשים ישר למערכת מעקב המיקומים של לקוחותיהם על מנת לבדוק אם היו עליות או ירידות במיקומי הביטויים שבמעקב. זוהי אחת הדרכים המהירות והיעילות לבחינה האם אתרי הלקוחות נפגעו או התחזקו בעקבות העדכון.
בנוסף למערכת מעקב המיקומים, ישנם לא מעט בלוגים מקצועיים ואתרים של כלי SEO חזקים ומוכרים המבצעים גם הם מעקב אחר תנודתיות של תוצאות החיפוש בעמודי התוצאות של גוגל.
קבלו עצות ומדריכים היישר מהמומחים שלנו ומאנשי השיווק הדיגיטלי הטובים בישראל ישירות למייל וללא ספאם מעצבן.
© כל הזכויות שמורות, 2003-2022, אס.אי.או ישראל טכנולוגיות בע"מ. השימוש בסימן SEO ישראל, SEO Israel ו/או נגזרותיו אסור.
מלאו את כל הפרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.
רוצים לדבר איתנו על נושא אחר? צרו קשר מכאן