כלי מחקר מילות המפתח של גוגל מציג מעתה תוצאות מספריות לצד מילות המפתח.
התוצאות המספריות מייצגות ממוצע חודשי המחושב על פני שנה אחת.
החלק המעניין ביותר בכלי, הוא שגוגל חושפת את נפח החיפושים האמיתי במספרים מוחלטים כפי שעשתה לאחרונה עם Google Trends, וייתכן כי מגמה זו תימשך ותהפוך מדוייקת יותר עם הזמן.
אין ספק כי הכלי החדש יאפשר למפרסמי האדוורדס לקבל החלטות מושכלות יותר לגבי השקעת כספיהם במילות מפתח ספציפיות יותר.
3 כללי אצבע חשובים כאשר מעיפים מבט על המספרים:
1. זיכרו שמדובר בממוצע. ממוצע לא משקף בהכרח את מה שקורה היום בשוק ומושפע מעונתיות (בגדי ים).
2. שימו לב להתאמה של מילת המפתח. יש הבדל משמעותי בין התאמה רחבה או מדוייקת. שווה לבדוק.
3. מיקום ושפה משנים את כללי המשחק. ביחרו את המקום והשפה בהם נמצא קהל היעד שלכם והתוצאות ישתנו בין שפות שונות ומדינות שונות.
אחד השימושים המומלצים עם הכלי החדש הוא לבחון מילות מפתח בהתאמה מדוייקת. התכוננו לגלות כמה הפתעות!