תפריט
קידום ממומן בגוגל (מה שמוכר עדיין לעיתים קרובות בשם PPC או בשם הארוך יותר Pay Per Click) אולי נראה פשוט, אבל הוא ממש לא. כדי שמסע פרסום בגוגל באמת יעבוד, חייבים להשקיע המון אנרגיה באופטימיזציה ומעקב יומיומיים אחרי ביצועי הקמפיין, וביצוע התאמות רבות כדי ליצור שיפור מתמשך. רק כך ניתן להוציא את המירב מכל שקל שהשקעתם. כן, כל אחד יכול לפרסם בגוגל, אבל רק מעטים עושים את זה ממש טוב.
מסעות פרסום המציגים את המוצרים שלך בגוגל (Shopping Campaigns) דורשים העברה מושלמת של פרטי המוצרים ממערכת הניהול של החנות שלכם אל מרכז הנתונים של גוגל (Merchant Center). הבעיה היא שהדרך לשם מלאה בדרך כלל במכשולים ותקלות. ניהול מקצועי של פיד המוצרים יוודא שהנתונים מגיעים אל יעדם בצורה מלאה ומדויקת.
בכל קמפיין בגוגל יתגלה בבדיקה מדוקדקת שמבוצע תשלום גם על דברים שלא מביאים בפועל שום תוצאות. לדוגמא: מוצרים שלא ממירים, מילות מפתח שאינן רלוונטיות, אתרים ברשת התוכן שמביאים תנועה באיכות נמוכה ועוד ועוד ועוד. חשוב מאד לנקות באופן שוטף את הרעשים הללו מן הקמפיין ,כדי שהתקציבים שלכם יופנו אל המקומות הנכונים ולא יזרקו סתם לזבל.
מעקב יומיומי אחר הביצועים וההוצאות של מסעות הפרסום שלכם הינו חיוני. אם גדל הביקוש בתחום מסוים, אך התקציב במסע הפרסום שלכם מוגבל, אז מדובר בהזדמנות שהולכת לאיבוד. מן הצד השני, מסע פרסום שמביא תנועה לא איכותית, אך אף אחד לא רואה זאת, ואל עושה דבר כדי לעצור את זרימת הכסף אל פח הזבל, יכול ליצור גם הוא בזבוז עצום.
מדידה מדויקת של תוצאות הפרסום שלכם והעברה חלקה של הנתונים אל גוגל יאפשרו לבצע אופטימיזציה אמיתית של מסעות הפרסום. עם זאת, בעיות מדידה, בעיות חיבור ובעיות התאמת נתונים הם דבר שבשגרה, וטיפול מהיר בהן הינו חיוני. רק אנשי מקצוע מעטים יודעים לאתר את הבעיות, ומעטים אף יותר יודעים לפתור אותן.
העלות של קידום ממומן בגוגל מתחלקת לעלות אותה משלמים לגוגל, ולעלות אותה משלמים למי שמנהל עבורכם את הקידום. העלות שמשולמת לגוגל נקבעת על פי מספר הקליקים על הפרסומות שלכם. ככל שהתחרות גבוהה יותר בתחום שלכם, כך מחיר הקליק יהיה גבוה יותר. העלות למנהל הקידום הינה בדרך כלל אחוז מתקציב הפרסום, כאשר בדרך כלל מוגדר גם מינימום חודשי לעלות זו.
חברות שמתמחות בפרסום בגוגל מגדירות בדרך כלל אחוז מסוים מתוך התקציב אותו הן מנהלות עבורך, שלפיו נקבע התשלום עבור ניהול הפרסום. האחוז נע בדרך כלל בין 20% עבור מסעות פרסום קטנים ועד 9% עבור מסעות פרסום גדולים. חברות מגדירות לעצמן בדרך כלל מינימום תקציב איתו הן עובדות.
קיימות חברות רבות המציעות שירותי קידום ממומן בגוגל, וההבדלים בין היכולות שלהן גדולים מאד. כמה דוגמאות לתחומים מרכזיים בהם נבדלות חברות הקידום השונות הם: אנליזה, יכולת טכנית, קריאטיביות, יכולת ניהול תקציב, הזמן המושקע בכל לקוח והניסיון שנצבר. שווה לבחון את היכולות של חברת הקידום בכל אחד מתחומים אלו.
שליטה מלאה בתקציבי הפרסום - יש לך שליטה בתקציב החודשי באופן מלא
אתה תשלם רק אם מישהו לחץ והגיע לאתר שלך, לא לחצו? לא תשלמו!
המודעות שלך יחשפו בפני אנשים שאכן חיפשו את המוצר\שירות שלך
היתרון הגדול של פרסום ממומן על פני קידום אורגני הוא שהתוצאות מתקבלות באופן מיידי מבלי הצורך לחכות חודשים שלמים
היכולת לנתח את ביצועי הקמפיינים שלך על מנת למקסם את הרווח, ולהשקיע את הכסף במה שעובד באמת!
להבדיל מקידום אורגני שבו יש צורך באתר, בקידום ממומן אין צורך באתר אלא בדף נחיתה בלבד לצורך הבאת לידים
את התג מקבלות רק סוכנויות פרסום שהוכיחו מיומנות ומומחיות, הביאו לגידול בהכנסות הלקוחות ומנהלות חשבונות לקוחות רבים ב Google Ads. כתוצאה מכך, אנחנו מתנהלים מול גוגל בשוטף ועם קשר ישיר לנציג שלנו בגוגל – שאלות, התייעצויות והזמנות לכנסים מקצועיים.
בדיוק מהסיבה הזאת, כדאי לכם שנוביל את הקמפיינים הממומנים של העסק שלכם.
קבלו עצות ומדריכים היישר מהמומחים שלנו ומאנשי השיווק הדיגיטלי הטובים בישראל ישירות למייל וללא ספאם מעצבן.
© כל הזכויות שמורות, 2003-2022, אס.אי.או ישראל טכנולוגיות בע"מ. השימוש בסימן SEO ישראל, SEO Israel ו/או נגזרותיו אסור.
מלאו את כל הפרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.
רוצים לדבר איתנו על נושא אחר? צרו קשר מכאן