קידום ממומן בגוגל

קמפיינים בגוגל שעובדים טוב יותר בשבילך.

 

קידום ממומן בגוגל (מה שמוכר עדיין לעיתים קרובות בשם PPC או בשם הארוך יותר Pay Per Click) אולי נראה פשוט, אבל הוא ממש לא. כדי שמסע פרסום בגוגל באמת יעבוד, חייבים להשקיע המון אנרגיה באופטימיזציה ומעקב יומיומיים אחרי ביצועי הקמפיין, וביצוע התאמות רבות כדי ליצור שיפור מתמשך. רק כך ניתן להוציא את המירב מכל שקל שהשקעתם. כן, כל אחד יכול לפרסם בגוגל, אבל רק מעטים עושים את זה ממש טוב.

Google Partner Premier
גאים להיות Google Premier Partner לשנת 2024

כמה נקודות שלא מדברים עליהן מספיק (אבל הן מאד חשובות):

1. ניהול פיד מוצרים (Product Feed)

מסעות פרסום המציגים את המוצרים שלך בגוגל (Shopping Campaigns) דורשים העברה מושלמת של פרטי המוצרים ממערכת הניהול של החנות שלכם אל מרכז הנתונים של גוגל (Merchant Center). הבעיה היא שהדרך לשם מלאה בדרך כלל במכשולים ותקלות. ניהול מקצועי של פיד המוצרים יוודא שהנתונים מגיעים אל יעדם בצורה מלאה ומדויקת.

2. ניקוי ושלילה

בכל קמפיין בגוגל יתגלה בבדיקה מדוקדקת שמבוצע תשלום גם על דברים שלא מביאים בפועל שום תוצאות. לדוגמא: מוצרים שלא ממירים, מילות מפתח שאינן רלוונטיות, אתרים ברשת התוכן שמביאים תנועה באיכות נמוכה ועוד ועוד ועוד. חשוב מאד לנקות באופן שוטף את הרעשים הללו מן הקמפיין ,כדי שהתקציבים שלכם יופנו אל המקומות הנכונים ולא יזרקו סתם לזבל.

3. ניהול תקציבים צמוד

מעקב יומיומי אחר הביצועים וההוצאות של מסעות הפרסום שלכם הינו חיוני. אם גדל הביקוש בתחום מסוים, אך התקציב במסע הפרסום שלכם מוגבל, אז מדובר בהזדמנות שהולכת לאיבוד. מן הצד השני, מסע פרסום שמביא תנועה לא איכותית, אך אף אחד לא רואה זאת, ואל עושה דבר כדי לעצור את זרימת הכסף אל פח הזבל, יכול ליצור גם הוא בזבוז עצום.

4. אנליזה

מדידה מדויקת של תוצאות הפרסום שלכם והעברה חלקה של הנתונים אל גוגל יאפשרו לבצע אופטימיזציה אמיתית של מסעות הפרסום. עם זאת, בעיות מדידה, בעיות חיבור ובעיות התאמת נתונים הם דבר שבשגרה, וטיפול מהיר בהן הינו חיוני. רק אנשי מקצוע מעטים יודעים לאתר את הבעיות, ומעטים אף יותר יודעים לפתור אותן.

נמאס לכם מפרסום ללא תוצאות?
הגיע הזמן שמסעות הפרסום שלכם ינוהלו באהבה, מקצועיות ודיוק שמגיעים להם. כי אנחנו מתייחסים לכסף שלכם כאילו הוא שלנו.

התייעצו עם מומחי הפרסום בגוגל שלנו עכשיו.

כמה שאלות (וגם תשובות) שאולי יעניינו אתכם:

העלות של קידום ממומן בגוגל מתחלקת לעלות אותה משלמים לגוגל, ולעלות אותה משלמים למי שמנהל עבורכם את הקידום. העלות שמשולמת לגוגל נקבעת על פי מספר הקליקים על הפרסומות שלכם. ככל שהתחרות גבוהה יותר בתחום שלכם, כך מחיר הקליק יהיה גבוה יותר. העלות למנהל הקידום הינה בדרך כלל אחוז מתקציב הפרסום, כאשר בדרך כלל מוגדר גם מינימום חודשי לעלות זו.

חברות שמתמחות בפרסום בגוגל מגדירות בדרך כלל אחוז מסוים מתוך התקציב אותו הן מנהלות עבורך, שלפיו נקבע התשלום עבור ניהול הפרסום. האחוז נע בדרך כלל בין 20% עבור מסעות פרסום קטנים ועד 9% עבור מסעות פרסום גדולים. חברות מגדירות לעצמן בדרך כלל מינימום תקציב איתו הן עובדות. 

קיימות חברות רבות המציעות שירותי קידום ממומן בגוגל, וההבדלים בין היכולות שלהן גדולים מאד. כמה דוגמאות לתחומים מרכזיים בהם נבדלות חברות הקידום השונות הם: אנליזה, יכולת טכנית, קריאטיביות, יכולת ניהול תקציב, הזמן המושקע בכל לקוח והניסיון שנצבר. שווה לבחון את היכולות של חברת הקידום בכל אחד מתחומים אלו.

היכן אפשר לבצע קידום בגוגל?

google shopping

Google Shopping

מודעות המפרסמות מוצרים בתוצאות החיפוש
חשוב!
google ads

Google Search

מודעות טקסט המופיעות בתוצאות החיפוש בגוגל

YouTube Video

מודעות וידאו וטקס המופיעות במסגרת סרטוני יוטיוב
GoogleDisplayNetwork_2015

Content Network

מודעות טקסט ומדיה המופיעות באתרי תוכן

למה לפרסם ב-Google ads?

שליטה מלאה

שליטה מלאה בתקציבי הפרסום - יש לך שליטה בתקציב החודשי באופן מלא

תשלום על מבקרים רלוונטים

אתה תשלם רק אם מישהו לחץ והגיע לאתר שלך, לא לחצו? לא תשלמו!

פרסום ממוקד אל קהל המטרה

המודעות שלך יחשפו בפני אנשים שאכן חיפשו את המוצר\שירות שלך

תוצאות מיידיות - כאן ועכשיו!

היתרון הגדול של פרסום ממומן על פני קידום אורגני הוא שהתוצאות מתקבלות באופן מיידי מבלי הצורך לחכות חודשים שלמים

ניתוח ביצועי החשבון

היכולת לנתח את ביצועי הקמפיינים שלך על מנת למקסם את הרווח, ולהשקיע את הכסף במה שעובד באמת!

ללא צורך בבניית אתר

להבדיל מקידום אורגני שבו יש צורך באתר, בקידום ממומן אין צורך באתר אלא בדף נחיתה בלבד לצורך הבאת לידים

מה זה אומר להיות Google Partner?

את התג מקבלות רק סוכנויות פרסום שהוכיחו מיומנות ומומחיות, הביאו לגידול בהכנסות הלקוחות ומנהלות חשבונות לקוחות רבים ב Google Ads. כתוצאה מכך, אנחנו מתנהלים מול גוגל בשוטף ועם קשר ישיר לנציג שלנו בגוגל – שאלות, התייעצויות והזמנות לכנסים מקצועיים.

בדיוק מהסיבה הזאת, כדאי לכם שנוביל את הקמפיינים הממומנים של העסק שלכם. 

לקוחות ממליצים על ניהול קמפיינים איתנו

עוד קצת ואתם בדרך לקידום אתרים טוב יותר

מלאו את כל הפרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי. 
רוצים לדבר איתנו על נושא אחר? צרו קשר מכאן