חדשות קידום אתרים ושיווק דיגיטלי

QDF – Query Deserves Freshness
על מנת שנבין מה זה QDF ולמה זה כל כך רלוונטי אני אצטרך שתעצמו עיניים ותדמיינו את התרחיש הבא… לפני

מגמות החיפוש בגוגל: הישראלים איבדו עניין בבחירות
שוב מערכת בחירות, שוב אותם מועמדים, שוב ללכת לקלפי. במערכת הבחירות שנערכה באפריל, שיעור ההצבעה עמד על 68.46%, נתון נמוך

גוגל הוציאה הנחיות חדשות לסימון קישורים יוצאים!
15 שנים לאחר שגוגל הוציאה לאוויר העולם את מאפיין ה-rel=nofollow ככלי להילחם בתגובות ספאם וכדרך לסמן קישורים ממומנים, גוגל רוצה

סופו של עידן: גוגל סגרה את הגישה לסרצ' קונסול הישן
ידענו שזה יקרה מתישהו, אבל לא חשבנו שזה יקרה היום. גוגל הכריזה היום שהיא סוגרת את הגישה ל Search Console

הפשלה של גוגל: האתר המעתיק דיווח, התוכן המקורי הוסר
מקרה מצער של אתר שעשה הכל ביי דה בוק, אבל נענש על ידי גוגל במקום האתר שהעתיק ממנו התכנים בעקבות

Basecamp נגד גוגל: אתם סחטנים, הפסיקו להכריח אותנו לשלם על שם המותג שלנו
תארו לכם שאתם בעלי עסק לממכר בננות, או אופניים, או מלגזות, זה לא באמת משנה. לקוחות שמכירים אתכם או כאלה

דיווח בטוויטר: זה מה שקורה כשמעבירים אתר לאנגולר בלי תשתית נכונה
דמיינו לכם שקניתם ספר מודפס (יש כאלה עדיין?) – העלילה סוחפת, הדיאלוג כתוב לעילא ועילא, אתם מתחברים לדמויות, נשאבים פנימה

איך נקבע מחיר קידום אתרים?
בודאי נתקלתם בתופעה – אתם פונים למספר חברות קידום אתרים ומקבלים הצעות מחיר ברמות שונות לחלוטין! חברה אחת רוצה 2,500

אוי לא, זה קורה שוב – בעיית אנדוקס נוספת בגוגל
אני לא מקנא בצוות המהנדסים של גוגל בזמן האחרון. נראה שהאינדקס של גוגל חווה לא מעט בעיות לאחרונה, בנוסף על

בדקנו: האם אלמנטור טוב לקידום אורגני?
אני לא צריך לספר לאף אחד מכם על אלמנטור (Elementor) – הפייג' בילדר הפופולרי ביותר בעולם הוורדפרס. עלייתו המטאורית של אלמנטור והפיכתו לברירת המחדל של בוני אתרים רבים, כיוונה זרקור על השלכות התוסף על יכולות הקידום האורגני של אתרים שנבנו באמצעות התוסף הפופולרי.

גוגל: עדכון אלגוריתם ליבה יוני 2019 יוצא לדרך
לאחר שגוגל הפתיעו עם הודעה מוקדמת על עדכון האלגוריתם עוד לפני ששוחרר, עדכון נוסף מגוגל בטוויטר: עדכון אלגוריתם ליבה יוני

גוגל: אין להסתמך על ה-search console עד להודעה חדשה!
החל מתאריך 04/04/2019 החלו מקדמים ובעלי אתרים רבים לראות כי האתרים ו/או חלק מהעמודים אינם מאונדקסים – עמודים רבים עפו בין לילה מתוצאות החיפוש בגוגל!