זמן קריאה: 2 דקות
בהמשך טבעי לשינויים בכלי מנהלי האתרים החדש של גוגל והסרת היכולת לגשת אל הכלי הישן, נוספו דוחות חדשים המתמקדים בצפיות וידאו, כך מעדכנים בגוגל.
מדובר בשני דוחות יעודיים לוידאו שנוספו לכלי ואמורים לעזור בעבודת האופטימיזציה וסימון הנתונים עבור קטעי וידאו באתר שלכם.
דוח "קטעי וידאו" (Video Appearance)
- איך מגיעים אליו: דוח ביצועים (Performance) > תוצאות חיפוש (Search results) > קטעי וידאו
- מה הדוח נותן: מאפשר לדעת את הביצועים של קטעי הוידאו שלכם בתוצאות החיפוש – חשיפות, קליקים, CTR, שאילתות וכו'.
- ממתי רואים נתונים: לפי הבדיקות שלנו, הדוח מראה נתונים רטרואקטיבית החל מתאריך 18.9.2019
- חשוב לדעת: לא להתבלבל עם הדוח הישן שקיים כבר שנים, בו אפשר לראות את הביצועים שלכם עבור חיפושים שבוצעו בלשונית "וידאו" בגוגל. הפעם מדובר בוידאו שהופיע בתוצאות החיפוש הרגילות.
כך זה נראה:
דוח שיפורים – וידאו (סימון נתונים)
- איך מגיעים אליו: דוח שיפורים (Enhancements) > קטעי וידאו
- מה הדוח נותן: כמו בדוחות האחרים תחת האזור הזה בסרצ' קונסול, הדוח מראה נתונים עבור קטעי וידאו מסומנים בלבד, סטטוס התקינות שלהם ובעיות או אזהרות הקשורות בסימון קטעי הוידאו.
- ממתי רואים נתונים: לפי הבדיקות שלנו, הדוח מראה נתונים רטרואקטיבית החל מתאריך 21.9.2019
- חשוב לדעת: במידה ואין לכם סימון של וידאו באתר, הדוח לא יופיע לכם, ממש כמו הדוחות האחרים תחת Enhancements.
- כך זה נראה:
קריאה מומלצת נוספת: ההנחיות של גוגל לסימון קטעי וידאו.
2 Responses
תוספת רצויה 😉