זמן קריאה: < 1 דקות
גוגל מאפשרים מעתה לבעלי אתרים המשתמשים במערכת גוגל אדסנס להגדיר את הערוצים שלהם כערוצי פרסום עבור מפרסמים פוטנציאליים. הכוונה היא שכשבעל האתר מגדיר ערוץ, הוא יוכל מעתה לתת לו שם מיוחד, ולהגדיר אותו כערוץ גם עבור מפרסם פוטנציאלי. דוגמא: נניח שיש לי באתר ערוץ הנקרא "פורום", המגדיר את כל המודעות המופיעות בדפי הפורום. עתה ניתן יהיה להיכנס להגדרות הערוץ, ולהגדיר אותו גם כערוץ עבור מפרסמים, שיוכלו להגדיר פרסומות שיופיעו רק במודעות המוגדרות כחלק מן הערוץ.