פונקציה חדשה מוכנסת בשעות אלו אל מערכת גוגל אדוורדס. הפונקציה תאפשר למפרסמים לקבוע "העדפות מיקום" לגבי הופעת המודעות שלהם. המערכת תאפשר למפרסם, לדוגמא, לקבוע כי הוא מעוניין כי המודעות שלו יופיעו רק במיקום הראשון או השני מבין המודעות. במידה והמפרסם ביקש זאת, גוגל יציג את המודעות רק במידה והן מתאימות להופיע במיקומים אלו (אל פי המחיר, ה-qualiry score וה-ctr).
ההגדרות האפשריות במסגרת הפונקציה החדשה הן עבור מסע הפרסום כולו או בעבור כל מילת חיפוש בנפרד. ההגדרות האפשריות הן:
- הופעה מעל מיקום מוגדר (לדוגמא: רק בין 5 הראשונים).
- הופעה מתחת למיקום מסויים (לדוגמא: לא להופיע בין 5 הראשונים).
- הופעה במסגרת טווח מיקומים מסויים (לדוגמא: להופיע רק במיקומים 3-5).
- להופיע במיקום ספציפי (לדוגמא: להופיע רק במקום 5).
המיקומים עליהם עובדת הפונקציה החדשה היא 1 עד 10+ (10+ אומר מיקום 10 ומטה).
אם המודעה שלך אמורה להופיע במיקום הגבוה מהמיקום אותו הגדרת עבור המודעה, המערכת תוריד את המחיר המוצע לקליק עד שהמודעה תרד אל הטווח הרצוי.
חשוב לציין כי הפונקציה החדשה אינה משפרת במישרין את סיכויי המודעה להופיע במקומות הרצויים, ובטוח שאינה מבטיחה מיקומים אלו.
בשלב זה הפונקציה החדשה אינה מופיעה עבור כל משתמשי המערכת, והדיווחים אומרים כי במידה והיא קיימת אצל משתמש, היא תופיע בדף "ערוך הגדרות מסע פרסום".