גוגל ביצעו שיפור של כלי מילות המפתח של גוגל אדוורדס. כלי זה מאפשר למפרסמים להרחיב את מאגר מילות החיפוש בהן הם עושים שימוש במסע הפרסום שלהם על-ידי איתור מילות מפתח רלוונטיות נוספות.
במסגרת השינוי התווספו שתי אופציות חדשות להצגה עבור מילות המפתח המוצעות על-ידי הכלי (בשלב זה שמות הפונקציות החדשות עדיין לא תורגמו לעברית):
הפונקציה הראשונה (Global Search Volume Trends) מציגה תרשים קטן ליד כל מילת מפתח אותה מציע הכלי למפרסם, המראה את כמות החיפושים היחסית עבור אותה מילת חיפוש לאורך השנה האחרונה:
המערכת מציינת בצורה נפרדת את החודש בו נפח החיפושים עבור אותה מילת חיפוש היה הגבוה ביותר.
הכלי מאפשר מעתה לבצע בדיקה והוספה של מילות מפתח תוך הגדרה של סוג ההתאמה המבוקש עבור אותה מילה (התאמה נרחבת, בהתאמת ביטוי או התאמה מדוייקת):
הפונקציה השנייה שנוספה למערכת (Possible Negative Keywords) מאפשרת לחפש מילים שליליות חדשות עבור קמפיין. הוספה של מילים שליליות מונעת את הצגת המודעות כאשר הגולש מבצע חיפוש הכולל את אותן המילים.