זמן קריאה: 2 דקות

שירות חדש מבית גוגל אדסנס – מהיום ניתן להציג תוצאות חיפוש של גוגל בתוך האתר שלכם, כלומר מבלי שגולש יעזוב את האתר כפי שזה בוצע עד עתה. התוצאות החדשות מופיעות בתוך כ-iframe בתוך המבנה הרגיל של האתר שלכם, וגולשים שיבחרו ללחוץ על אחת מן הפרסומות שיוצגו להם (בנוסף לתוצאות החיפוש הרגילות) יזכו אתכם כרגיל בתשלום על אותו הקליק.

על מנת להפעיל את הפונקציה החדשה, יש ליצור קוד של גוגל אדסנס לחיפוש מחדש, ולבחור באופציה האומרת "Open results within my own site" או בעברית "פתח תוצאות בתוך האתר שלי". במקום קוד אחד להדביק באתר תקבלו הפעם שני קודים – אחד לדף בו תופיע תיבת החיפוש וקוד לדף בו יוצגו התוצאות.

עדכון קטן נוסף שהוצג היום הוא הוספה של פונקציית ספירת הופעות נוספת. עד היום היו שתי אפשרויות: מספר הדפים שנחשפו ומספר יחידות המודעות שנחשפו (אם למשל היו בדף 2 יחידות, אז כל חשיפת דף תהיה שתי חשיפות של יחידות פרסום). מעתה נוספה אופציה נוספת – חשיפת מודעות. אז מעתה, אם בדף מסויים יש שתי יחידות מודעות, ובכל יחידה מופיעות ארבע מודעות, אז כל חשיפת דף תחשב כ-8 חשיפות מודעות. מבלבל? אולי קצת…