זמן קריאה: < 1 דקות
הרעיון של מודעות אינטרנט המופיעות בהתאמה לתוכן שהגולש קורא התחילו עם גוגל אדסנס. לעתים, הרצון של המפרסם להציג מודעות מותאמות אלו קצת מתפספס, כמו למשל בדוגמאות המופיעות במאמר זה.
יתכן שבעתיד ימצאו כלים שימקדו את המודעות עוד יותר וימנעו את הופעתם לצד אסונות מצערים, אולם עד שזה יקרה, תמונות אלו ימשיכו להחריד וגם קצת לשעשע אותנו.
התמונה הבא מופיעה במאמר זה, ואני חושב שהיא ממחישה נקודה מעניינת בנוגע ליתרון של מיתוג על צורות פרסום אחרות. לפי דעתי אפשר היה להוסיף עוד שקופית שמייצגת שיווק במנועי חיפוש. בתמונה יראו בחורה שאומרת: "אני מחפשת מאהב מוצלח". הבחור שהופיע בתמונת המיתוג נמצא ברקע, אבל מולה עומד בחור קטן, שמורם על הכתפיים של מקדם אתרים.