זמן קריאה: < 1 דקות
לאחרונה הוגדל מספר מפרסמי הפרמיום המירבי בגוגל משניים לשלושה, כך מדווח SiliconBeat. שינוי זה נעשה אך ורק עבור חיפושים מסחריים ותחרותיים (כלומר – מילות מפתח בהן המחיר הוא גבוה וכמות הקליקים על פרסומות גבוהה). ההופעה במיקום הפרמיום באה על חשבון הופעה במסגרת הפרסומות שבצד התוצאות.
פירסום פרמיום מופיע מעל תוצאות החיפוש במסגרת כחולה המסומנת כ-"קישורים ממומנים". במיקום זה מופיעים שתי הפרסומות (ועכשיו שלוש הפרסומות) הטובות ביותר עבור אותה מילה. "טיב" הפרסומת נקבע באמצעות שילוב של אחוז הקליקים על המודעה והמחיר אותו המפרסמים מוכנים לשלם לקליק על המודעה.
גוגל מסבירים את השינוי בכך שבחיפושים מסחריים מאד, התוצאות של אדסנס רלוונטיות למחפש כמו התוצאות הרגילות.