זמן קריאה: < 1 דקות
מחקר שנערך בגרמניה על מידת הרעננות של האינדקסים של מנועי החיפוש מראה נתונים מעניינים.
המחקר בדק במהלך תקופה של שישה שבועות 38 דפי אינטרנט ששונו בצורה יומיומית, כולל חתימת זמן שהופיעה בכל אחד מהם. בדיקת הרעננות נעשתה ע"י בדיקת הדף המופיע במטמון של גוגל, יאהו ומיקרוסופט. הצלחה הוגדרה על-ידי דף המופיע במטמון, שגילו בין 0 ל-1 ימים.
גוגל הצליח ב-83% מן המקרים, מיקרוסופט ב-48%, ויאהו ב-42%.
בנוסף, בדק המחקר את הגיל הממוצע של הדפים במטמון של כל מנוע.
בגוגל היה הגיל הממוצע 3.1 ימים, במיקרוסופט 3.5 ימים, וביאהו 9.8 ימים.