גוגל מבצעים בתקופה האחרונה ניסוי מוגבל שמטרתו לאפשר למפרסם לבקש כי מודעתו לא תופיע במסגרת פרסומות בדומיינים הנמצאים במצב חנייה (parked domains) ובדפי שגיאה (404). כיום משתמשים בעלי דומיינים רבים בשירות חניית דומיין, שבמסגרתו לא משלם בעל הדומיין כסף עבור איחסון, אלא אף מרוויח כסף מהדומיין בו מוצגות מודעות מסוגים שונים, כולל מודעות גוגל אדסנס.
במידה והניסוי יורחב לכלל המפרסמים בגוגל אדוורדס, המשמעות היא מכה קשה לרשמי הדומיינים המאפשרים לקונים דרכם להחנות אצלם את הדומיין, ולחברות המתפרנסות מחניית דומיינים של לקוחות ושיתוף רווחי הפרסום איתם. חברות אלו יפנו מעתה אל ספקי מודעות פרסום אחרים, מה שעשוי לפגוע במידה מסויימת בגוגל, אך סביר כי גוגל מאמינים כי השיפור בתוצאות המפרסמים יפצו על אובדן זה.
האם באמת כדאי לחסום את הדפים הללו במידה והדבר יתאפשר? זוהי שאלה טובה, וכל מפרסם יצטרך לבחון את הנושא עבור מסע הפרסום שלו. מכל מקום – זה לא צריך לשנות לבעל האתר מהיכן הגיע הלקוח, כל עוד הוא לקוח.