נושא עץ הקישורים (או כפי שהם ידועים יותר – Google Sitelinks) מעסיק רבים מבעלי האתרים בארץ. עץ האתר הוא מעין "בונוס" שניתן לאתרים מסויימים, וכאשר מבוצע חיפוש הקשור אליהם מופיעה התוצאה הראשונה כשהיא מלווה במספר קישורי עומק אל האתר (או למעשה מעין עץ קישורים). ניתן לראות דוגמא לכך בחיפוש אחר המילה SEO בגוגל. בימים האחרונים בוצעו שני שינויים משמעויים בתחום זה.
השינוי הראשון הינו שבמקרים מסויימים יתחיל גוגל להציג שמונה קישורים בעץ הקישורים במקום ארבעה עד היום. הוספת קישורים זו מחזקת עוד יותר את החשיבות של קבלת העץ!
השינוי השני, והוא המעניין יותר, הוא הוספת יכולת במערכת google webmaster tools להחליט אילו קישורים יופיעו בעץ הקישורים של האתר שלך! זהו שינוי מהפכני בתחום זה, וכל בעל אתר יוכל להטיל "וטו" על דף מסויים שמופיע בעץ הקישורים שלו. עם זאת, כרגע לא ניתן רק להגדיר אילו דפים מתוך הדפים שגוגל בחר בעל האתר לא מעוניין שיופיעו, ולא אילו דפים כן יופיעו. הגישה אל הפונקציה החדשה היא מתוך מדור "links", והיא נקראת sitelinks.