זמן קריאה: < 1 דקות
גוגל פרסם היום שינויים בתנאי ההשתתפות בתוכנית גוגל אדסנס. העדכונים אינם משמעותיים מאד. כרגיל, Jenstar מאתר Jensense.com הכינה סיכום ממצה של העדכונים.
הנה עיקר העדכונים:
- תוספת של ערוצי rss להגדרה של אתר – כדי להתאים לשירות החדש של מודעות אדסנס לערוצי rss עליו כתבתי כבר בעבר.
- הגדרה כי הגורם היחיד היכול לאשר הופעה של מודעות של שני מפרסמים על אותו דף הוא גוגל. חברות איחסון אתרים בחינם רבות מפרסמות מודעות אדסנס על אתרי החינם, ונותנות אישור למשתמשים שלהן לפרסם גם. מעתה, כדי לעשות זאת, יצטרכו המשתמשים לפנות אל גוגל לאישור.
- שינויים קלים הנובעים משיטת הפרסום החדשה – תשלום לפי חשיפה (CPM) במקום תשלום לפי קליק (CPC) אותה החל גוגל להציע למפרסמים לאחרונה.
במקביל לעדכון תנאי השימוש בוצע גם עדכון של ממשק המשתמש של המערכת, כולל דף כניסה המספק נתונים כלליים על מצב ההכנסות באתר, כולל הערוצים הרווחיים ביותר.