זמן קריאה: < 1 דקות
החל מה-5 בפברואר תשונה הצורה בה נקבע סדר הופעת הפרסומות במערכת הפרסומות של פורטל יאהו! בארצות הברית.
עד היום נקבע סדר הפרסומות רק על-פי גובה ה-bid amount (הסכום אותו מוכן לשלם בעל הפרסומת עבור קליק), כך שעיקר הקרבות התרכזו סביב המחירים של הקליקים. מעתה נכנס גם פקטור חדש – ad quality:
כיצד נקבע ה-ad quality? באמצעות שני דברים: הביצועים ההיסטוריים של המודעה (אחוזי הקליקים על ביחס למודעות מתחרות), והביצועים הצפויים של המודעה (כנראה בהתאם לטקסט המודעה וכו').
מדובר כאן בהתאמה של המערכת של יאהו! לזו של גוגל, בה שיטת קביעת מיקומים זו קיימת כבר זמן רב.