בנובמבר 2009 הוכרזה פונקציה חדשה בגוגל אדוורס תחת השם SiteLinks. במסגרת פונקציה זו התאפשר למפרסם להוסיף למודעה שלו עד ארבעה קישורים אל עמודים נוספים בתוך האתר שלו, וזאת במקום הקישור הבודד מכותרת המודעה שהיה עד אז:
שיטת עבודה זו דומה מאד לפונקציית ה-sitelinks הקיימת גם בתוצאות החיפוש הרגילות של גוגל.
החל מהשבוע יוכלו המודעות עם ה-sitelinks להופיע גם בתוצאות חיפוש המופיעות בחלק משותפי החיפוש של גוגל (אתרים חיצוניים המשתמשים במנוע החיפוש של גוגל כמנוע החיפוש הראשי שלהם).
חידוש נוסף שהוכרז בתחום זה לפני מספר ימים הוא שמעתה ניתן יהיה להציג את הקישורים בשורה אחת, מה שאמור לאפשר למודעות עם sitelinks להופיע בצורה תדירה יותר (בדומה ל-sitelinks בשורה אחת בתוצאות החיפוש הרגילות של גוגל):
בכדי להפעיל את פונקציית ה-sitelinks בחשבון שלכם (אותה הפעלה עבור שתי שיטות התצוגה שהוצגו לעיל), הנה הפעולות אותן יש לבצע:
- התחבר אל חשבון ה-AdWords שלך
- לחץ על הכרטיסייה 'הגדרות מסע פרסום' ועבור לקטע "הצג קישורים נוספים אל האתר שלי" ב"הרחבות של מודעות"
- רשום את השמות והכתובות של עד 10 דפים אליהם ברצונך להפנות תנועה בנוסף לקישור הראשי, עם עדיפות לקישורים החשובים ביותר. בכל מקרה, רק ארבעה קישורים מתוך העשרה יכולים להיות מוצגים במסגרת המודעה המוצגת.
- לאחר סיום הוספת הקישורים, לחץ על "שמור"