זמן קריאה: < 1 דקות

גם חברת מיקרוסופט תיכנס בסביבות אוקטובר לשוק הפרסום מונחה התוכן (כמו גוגל אדוורדס), כך מדווח אתר Search Engine Watch. הנה כמה פרטים על המערכת שתיקרא MSN Keywords:

  • המערכת כבר פועלת כיום בצרפת וסינגפור
  • שלב הבטא של המערכת יתחיל באוקטובר עם 500 מפרסמים
  • מטרת הבטא להריץ מודעות מונחות תוכן בעונת החגים בארה"ב
  • בהמשך יוכנסו מפרסמים נוספים לאחר מילוי בקשת הצטרפות
  • מודעות הטקסט יהיו דומות מבחינת גודלן למודעות של גוגל
  • מודעות הטקסט יעברו שורה בהתאם לאורך הטקסט ולא יחולקו שרירותית לשתי שורות קבועות מראש כמו בגוגל
  • המערכת עובדת כבר עם API
  • כאשר התחילו את העבודה על המערכת במרץ 2005, נאמר כי היא תפעל תוך 12 חודשים. מכאן אפשר לנחש כי תאריך היעד לגירסה המלאה הוא מרץ 2006