זמן קריאה: < 1 דקות
גם חברת מיקרוסופט תיכנס בסביבות אוקטובר לשוק הפרסום מונחה התוכן (כמו גוגל אדוורדס), כך מדווח אתר Search Engine Watch. הנה כמה פרטים על המערכת שתיקרא MSN Keywords:
- המערכת כבר פועלת כיום בצרפת וסינגפור
- שלב הבטא של המערכת יתחיל באוקטובר עם 500 מפרסמים
- מטרת הבטא להריץ מודעות מונחות תוכן בעונת החגים בארה"ב
- בהמשך יוכנסו מפרסמים נוספים לאחר מילוי בקשת הצטרפות
- מודעות הטקסט יהיו דומות מבחינת גודלן למודעות של גוגל
- מודעות הטקסט יעברו שורה בהתאם לאורך הטקסט ולא יחולקו שרירותית לשתי שורות קבועות מראש כמו בגוגל
- המערכת עובדת כבר עם API
- כאשר התחילו את העבודה על המערכת במרץ 2005, נאמר כי היא תפעל תוך 12 חודשים. מכאן אפשר לנחש כי תאריך היעד לגירסה המלאה הוא מרץ 2006