זמן קריאה: < 1 דקות
על פי דיווח באתר ice, החל מה-4 ביוני גוגל תתיר למפרסמים לרכוש סימנים מסחריים כמילות מפתח לחיפוש. כיום מונעת גוגל שימוש בסימן מסחרי שבבעלות כמילת מפתח במסע פרסום של חברות מתחרות. על פי הפרסום, ההחלטה נוגעת למדינת ישראל ועוד כ-200 מדינות אחרות.
הדוגמא הטובה ביותר לנושא היא השימוש של חברה בשמה המסחרי של חברה מתחרה בכדי להציג פרסומות שלה. כך, לדוגמא, תוכל מעתה חברת פלאפון לרכוש את המילה סלקום, ומי שיחפש את המילה סלקום יראה פרסומת של פלאפון.