אתם מוצפים בהצעות מחברות קידום אתרים שונות, ועל הנייר, כל חברות הקידום נראות אותו הדבר. לפני שאתם בוחרים את חברת קידום האתרים שבידיה תפקידו את הנכס הדיגיטלי הכי חשוב שלכם, אנחנו ממליצים לבצע מספר בדיקות חשובות:
- חפשו את שם החברה ותביעות בגוגל, חברה עם המון לקוחות לא מרוצים גם תיתבע לא מעט
- בקשו דוגמאות ללקוחות שקודמו בתחומים דומים לשלכם
- ודאו שלסוכנות יש נסיון מוכח בקידום אתרים מהסוג שלכם ושעשתה זאת בהצלחה בעבר
- בקשו המלצות של לקוחות מרוצים, רצוי מהתחום שלכם
- שאלו כמה אנשי צוות יעבדו על האתר שלכם ומה הכשרתם
- בקשו דוגמאות לדוחות החודשיים הנשלחים אל הלקוחות
- שאלו על ה-SLA של שירות קידום האתרים
בסופו של דבר, אתם רוצים לסמוך על הספק שלכם. הקפידו לעבוד עם חברת קידום אתרים שיש לה רקורד של אמינות, הצלחות וקיום התחייבויותיה מול הלקוחות שלה.